Collymore
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Necessito un nou començament, no he reciclat els vestigis de la meva vida amorosa fracassada!

Go down

Necessito un nou començament, no he reciclat els vestigis de la meva vida amorosa fracassada! Empty Necessito un nou començament, no he reciclat els vestigis de la meva vida amorosa fracassada!

Post  Admin Tue Oct 31, 2017 3:03 am

Per Stanley Collymore

Em va acostar amb audàcia i em va presentar amb confiança, després de la qual cosa em va parlar molt ràpidament i interessant, una conversa en la qual em va dir amb entusiasme, mentre que en el procés em va persuadir amb tota la força que podia reunir per escoltar paraula del que em deia cridant i, sensiblement, amb tota la compostura, la convicció absoluta i la sofisticació sense límits d'un cavaller indiscutiblement culta i humorista que, amb sorprenent esclarició, va saber amb tota tranquil·litat, tranquil·litat i seguretat, amb una claredat sensiblement sense disminuir i certesa desenfrenada del que era clarament després. Després vaig arribar a acceptar-me totalment i sense desinhibir que, des del principi, en efecte, el moment precís que primer em vau veure, em tornaria completament i irresistiblement embolicat amb mi.

I, en conseqüència, si la meva manera de sentir-me sobre mi era l'indubtable sensació d'amor per a mi, llavors, sense reserves i sense fonologia, el vostre motiu no mitigat pel que fa a l'exactament que em preocupava tant emocionalment com romàntic, simplement una situació combinada, en termes lògics, de ser positivament però de la mateixa manera culpable sense parar d'enamorar profundament i apassionadament de mi.

Tanmateix, en secret, en el rebot d'un control bastant desagradable, malevolentment controlant, de manera unilateral, l'heu endeït de manera absoluta que era exclusivament el que feia tot el que donava en aquesta relació matrimonial: un particularment psicològicament irrenunciable, més perjudicials emocionalment i un sense sotmetre's a un seriós adulteri i una malson perniciosa d'un matrimoni que eventualment vaig convèncer el coratge per finalment alliberar-me de divorciar-me del meu domini brut d'un marit.

I, després d'haver aconseguit això, la meva indubtable falta d'autoconfiança s'adheria al meu entenimentat, profundament incrustat i vergonyós intrínsecament socialment temorós de ser un fracàs com a dona que jo entenia fermament com a culpa meva i que anteriorment i col·lectivament m'havia prohibit cobrir-me d'emprendre legalment el que d'una manera natural i comprensible hauria de ser inequívocament un camí d'acció absolutament factible, comprensible i d'ordre comú per a presentar lògicament el divorci d'aquest monstre d'un home que havia casat, t va passar.

Però amb això ara acabat, i tot i que la pràctica desacostumada de ser dona i completament per mi mateixa era encara una mica inquietant per a mi, fins i tot estava molt decidit, ja que de forma optimista feia tot el que estava al meu abast per a la cura. tranquil·litzant-me d'això, que ara estava individualment lliure de fer el que realment pensava que era millor per a mi i el meu futur. I tot i que era plenament conscient de quina missió problemàtica seria, òbviament, enterrar el passat de manera definitiva, oblidaria totalment el que, de manera terrorífica i inadequada, sempre em permetia passar-me, mentre absolutament i per sempre descartant el meu paper indiscutiblement precari però prescrit, amb el nom només vergonyosament confesso, com a esposa, encara que afortunadament i gràcies a Déu no com a mare, i en conseqüència, en aquells que es van escapar agraïts i les circumstàncies absolutament desqualificades de manera intel·ligent, pragmàtica i, amb sort, es mouen constructivament amb la meva vida.

Aquesta és la meva ambició sincera i, en essència, el que realment m'agradaria per a les coses en la seva plenitud, però més concretament pel que fa a mi, encara que de manera realista el resultat final, estic molt conscient, podria ser molt diferent escenari, en moltes maneres complicades i fins i tot força desconcertants, de manera optimista en les meves fermes esperances i les seves aspiracions honesta, sens dubte i, sens dubte, prefereixo per a l'eventual resultat final.

Tot i així, aquí tens, en efecte i clarament, una cosa que no he de passar per alt ni oblidar-me de manera casual, un estrany completament en realitat per a mi i el que diu més el tipus d'coses intrigants que el meu cor motivat vol veritablement, però al contrari, el meu El cap clarament cautelós, però, és molt més cautelós. I en aquest procés aparentment confús llançant amb força, podia dir amb tota sinceritat que tot el meu equilibri emocional es troba en un estat de total desordre.

Llavors, com se suposa que he de saber honestament, i menys encara amb certesa clara, precisa i indubtablement deduir amb absoluta certesa que, òbviament i comprensiblement, és desencadenat i efectivament estimulat pels provocadors de les meves circumstàncies anteriors i infeliços, que el que vostè diu que estàs dir-me sincerament que no és fonamentalment res més que la fantasia fabricada egoistament d'una imaginació molt vívida que s'uneix a les maquinacions autocargantes, egoistes i deliberadament inequívoc, d'un Lothario completament savi, així com un Lothario perfectament experimentat, l'execució del qual, però, les declaracions afortunades sense suport d'amor imparcial per a mi no tenen cap intenció d'afinitat amb aquest últim ni, en aquest cas, convèncer de manera convincent l'existència de la realitat.

Un estat de coses que si no ha estat examinat acuradament per mi i seriosament qüestionat si és necessari, podria ser, amb tota probabilitat, com a mínim, despiadadamente, enganyosa, intencionalmente malévolamente, totalment autoservei i, en tot això, la majoria em perjudiqués em serví sense escrúpols per retornar-me a la situació completament insostenible que, amb una dificultat considerable, però, fins i tot, finalment em vaig escapar. Una situació deplorable que abans i tot era ineludible per a mi mentre m'estava atònitament em va rendir, de forma més categòrica, com a ningú que també es percebia com a persona que només era digne de menyspreu i, per tant, la denominació desgraciada que, després, la realitat i ara, en una remembrany dolorosa, segueixo tenint les cicatrius horribles i naturalment molt ressentides.

Quin és el meu desconegut desconegut però implacable? I abans de sortir amb una o diverses de les vostres respostes glib, m'agradaria que en aquesta ocasió pensés molt bé sobre el que voldries dir, ja que també teniu en compte seriosament aquesta veritable petició meva. Per a mi personalment m'agradaria que em proporcionés una resposta honesta i original, sigui quina sigui, en si mateixa. Per tant, només em puc satisfer realíticament amb el que heu dit o ha omès de manera crucial en la vostra explicació, ja que, com voldríeu creure, aquesta suposada adoració per vosaltres és veritablement l'aparició d'un element brillant i significatiu futur junts per als dos de nosaltres. O més possiblement l'inici convincent però meretric d'un miratge romàntic il·lusionari que podria demostrar ser immensament inimàtic per al benestar emocional d'un desconegut i, per tant, una dona molt vulnerable com jo.

Inevitablement, en algun moment o un altre, la majoria de la gent independentment de qui són, quins poden ser els seus orígens racials o ètnics, independentment de les seves opinions religioses, agnòstiques o atees, què fan o no per guanyar-se la vida, la seva identificació personal classe, perfil social o educatiu; les seves lleialtats polítiques arrelades o cap, el poder i la influència que tenen o semblen més que no la sofocada manipulada que es poden subvertir fàcilment, de quina manera són grotescament i de comprensió rics o, generalment, patèticament i miserablement pobres; en quina mesura són els joves o els ancians que són adolorits, quin és el seu naixement o la nacionalitat adquirit posteriorment, el fort estat o no de la seva salut i la vida quotidiana, o on el món escull o està obligat a viure, ja sigui encarcelat la presó o la llibertat de viure i dirigir la seva pròpia vida, segons ho consideri oportú, desgraciadament i fins i tot emocionalment destructius per a ells es troben romànticament rebutjats per almenys un i, possiblement, fins i tot diversos amants potencials i, així, ser molt en el final destituït d'un amor que tots dos s'han ofert voluntàriament i lliurement a una altra persona, però que a canvi es rebutja rotundament, ja que és igualment irreversible.

Bé, hi ha una dita general que no es comptabilitza el gust personal i enmig de les vicissituds de la vida quotidiana quan es tracta de factoritzar en l'aposta amorosa, aquesta veritat no pot ser més aplicable que la que ja és. I no és sorprenent en aquesta equació amorosa que cada individu afectat reacciona específicament al seu rebuig romàntic que al seu torn depèn d'una sèrie de factors tangibles i imperceptibles.

Per exemple, hi ha qui usi les repercussions del seu rebuig, doloroses com sigui possible, per tornar a examinar amb prudència i sensibilitat el seu enfocament personal a tots els futurs assumptes romàntics que s'involucrin directament i després utilitzin la informació que han agrupat i l'anàlisi que arriben com una plataforma adequada per construir-se de manera més sòlida per a ells mateixos què és exactament que volen de la vida en termes de romanç, i que han comprovat que, en conseqüència, continuïn amb ella.

Uns altres encara tendeixen a mantenir-se desordenadament del seu rebuig i com a conseqüència d'això es converteixen en persones amargues i retorçades durant la resta de la seva vida. Tanmateix, hi ha qui reflexiona veure el seu rebuig com una fugida providencial per a ells i agraïm gratament a les seves estrelles afortunades la situació forçada que en el moment de la seva col·locació. Però, per desgràcia, hi haurà aquells que es troben absolutament desanimats pel que fa Els va passar a buscar l'alliberament de la seva vergonya i vergonya percebudes matant-se a si mateixos.

A continuació, hi ha una altra categoria de persones que obsessionament imbuïdes d'un sentit manifestament pronunciat i delirant de la seva pròpia importància egoista i la noció perversa de com m'atreveix a algú a fer alguna cosa així, s'exposarà malèvolament per a la resta de la seva vida patètica a una venjança exacta . I demana la pregunta òbvia, per a mi, de totes maneres, quina d'aquestes categories, o cap d'elles, es considera que pertany? O, potser, ets una d'aquestes criatures amb tipus d'Android totalment i sense importància, sense cap tipus de sentiment emocional. I els característics sentents i sans entre nosaltres Homo sapiens sabran intuïtivament el tipus d'individus als quals em refereixo específicament.

Perquè observem rutinàriament, diàriament, injustificadament, incompetentment, corrupte i criminalment ocupant el nostre suposadament democràtic, però sabem el contrari, els parlaments, altres fòrums institucionalitzats i la influència i la postulació efectiva no només com a parlamentaris, sinó més seriosament i preocupant com a primers ministres, ministres de gabinet i fins i tot presidents dels nostres respectius països.

De manera desproporcionada, cal dir-ho, als seus nombres reals en una població molt més àmplia que ens comprèn de manera significativa Homo sapiens i que aquests oiks alienígenes tenen manipulació i control per separat, mentre que de manera ridícula i atrevida, si no fos tal un assumpte seriós i seriós, atribuint-se a si mateix el fals epítet de les "elits privilegiades". Entre els que sovint em pregunto? I fins ara no he pogut discernir ni una resposta clara ni convincent a aquest idiota entusiasme dels seus!

Admin
Admin

Posts : 933
Join date : 2012-11-03

https://collymore.forumotion.co.uk

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum